Tadaaaaaaaaa

Vaken!
Jag gick upp klockan sex, visst det var segt men just nu är jag jätte pigg.
Har börjat dagen med en kopp kaffe. MEN jag ska INTE dricka den där koppen vid två tiden igen, den höll ju i sig i 12 h typ.

Sov jag inatt då?

Hmm.. jaa.. Jag vet inte riktigt. Halv tre eller om klockan var halv fyra så var jag vaken, mest för att alla kom hem från kåren (stänger två) och hade fått för sig att ha efterfest.
Annars är jag grymt säker på att jag inte somnade förrän ett/två.

En positiv sak med för mycket kaffe:
Man blir varm! Annars fryser jag hela tiden.

Två miljarder negativa aspekter:
Hjärtat slår i speedfart.
Hjärnan stänger aldrig av
Man blir lite väl pigg
Man mår verkligen jätte konstigt

Och nu då?
Nu blir det tung, biff, kriminell på gymmet med frugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0