Tillbaka till vardagen

Kom precis innanför dörren, blöt och äcklig.
Det spöregnar ute och hade jag något paraply med? Nej.
Tågresan hem gick jätte bra, förutom min blåsa då. Men ja.. det är ju en annan historia.

Har haft det jätte bra hos V, men man måste ju alltid åka hem. Förhoppningsvis ses vi om inte allt för länge igen.

Nej nu ska Josefin och jag handla mat! Det ekar i kylskåpet.
Sen blir det träning som aldrig förr. Känner mig riktigt fet (förlåt men jag gör det). Vi har ju ätit den där gamla vanliga "vi seeees" maten. Varför blir det så?
Vi skulle nog få fetma båda två om vi flyttade ihop, helt ärligt.

CIAAAOOOOO

Undrar om det är så här jag kommer se ut isåfall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0