Någonstans mellan himmel och jord.


Min säng är full i sand.
Allt pga springturen i onsdags (la mina skor i sängen...).
Så det kanske är dags att byta sängkläder?

Sen att jag knappt har några underkläder och strumpor kvar är en annan sak som återstår att se.
Har tvättid på måndag iallafall, ska bli gött med lite nytvättat.

Jossan och jag har varit och tränat på morgonen. När vi gick därifrån så kom man knappt ihåg att man hade varit där. Det kanske är så man ska göra?!

Men iallafall, inatt drömde jag en så sjuk dröm!
Mamma, pappa, Magnus och jag var på ett plan. Och det började störta så vi skulle få hoppa med fallskärm, vilket jag sa högt att jag aldrig skulle göra i hela mitt liv. Men det var ju mellan det eller dö.
Jag var mest rädd för att åka in i motorerna men det skulle inte hända sa de. Så där hoppade jag, 8000 meter över marken, i typ inga kläder.
Det konstiga var att vi inte landade på jorden, utan mellan himmel och jord, i någon gigantisk grotta med lava vatten. Så vi skulle bli tvungna att hoppa igen! Vilket jag tyckte var jätte kul för adrenalinet bara sprutade i mig.
Magnus gick även i vattnet som var 1000 grader varmt och man såg hur hans fötter bara blev konstigare och konstigare. Jag sa till honom att sluta men självklart struntade han i vad jag sa.
Det konstigaste var att när jag vaknade så trodde jag att det hänt på riktigt, iallafall att vi hoppat från planet. Jag tänkte "Jahaaa, men då har man gjort det också!".
Hade ju varit rätt gött om det varit så.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Älskar dina drömmar haha. Dom gör min dag >.<

2011-10-16 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0