Vintertid

Detta var ett av mina "happy moment" igår. Jag hittade en enorm godis i min "jordnötsgodispåse", det innebär att det är mycket choklad i!

 

Imorse vaknade jag åtta, trodde jag iallafall. Efter ett tag sätter jag på tvn och det är "lattjolajban" men sedan började nyhetsmorgon och jag blev lite förvirrad. Brukar nyhetsmorgon börja nio på söndagar?

Då ser jag på deras klocka att den är åtta! Så jag vaknade alltså sju, fast egentligen åtta, men ändå sju. Ja ni fattar... min mobil hade inte ställt om sig pga. att jag hade på "Berlins" tid.

Min fråga då är: Ställer inte Berlin/Tyskland om till vintertid?


Igår åt vi pizza och såg på film. Men vi åt bara halva pizzan för då slipper man laga mat idag! Så pizza idag med! YEAY!


hade även en randig tröja på mig, så här kan det gå då. (Kan även säga att HELA ryggen såg ut så här)

 


För den som inte ser så är min rygg randig. Och jag borstade tänderna så retucherade bort mitt face.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0