9/11

I´m hooome.
Har suttit ner så mycket idag att min RÖV sved som bara den.
Hamnade även på samma tåg som malmö fansen, de skrek "hata, hata, hata Göteborg" ett tag på tåget. Och inte nog med det så var det ett helt lag med små "snart fjortis" tjejer och killar runt mig som skrek och lekte. Det är då man vill skrika "Håll käften för fan ungjävlar". Hade blivit riktigt överraskad om jag gjorde det, men så blev det inte.

Annars så har det inte hänt så mycket.
Schmidt och jag tog en tur till Ica och pantade burkar. Där stötte vi ihop med vår bror Robin som jag förövrigt inte kunnat träffa i helgen pga hans förkylning. Men några minuter på Ica hann det bli iallafall.

Och om ni vill veta så kom jag hem efter nio, gjorde makaroner, skypade och sedan la jag mig i sängen för att se på tv. Men det är något fett fel på mig, kan inte ligga still! Så har pluggat en timme nu men borde nog sova, ska ju tvätta (HOPPAS JAG!) klockan sju. Sen blir det fullt upp heeeela dagen.

JAJAJA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0