Bara för att jag är glaaaaaad

Denna veckan har vi diskuterat bl.a. att man alltid har ursäkter när man köper godis. Typ Josefins klassiska "JA! jag ska ha choklad! Jag förtjänar det här!". Och när man ser överviktiga proppa vagnen full med skräpmat och godis så ska man alltid dömma och tänka "Eh, den där personen borde ju fatta att det är just det där som gör den fet!". Men nu tänker jag bryta det där, för jag har ingen anledning till att jag köpte godis.

.. Eller okej, ska erkänna. Idag leker jag och Josefin att det är lördag, för ikväll ska vi se på "Gnomeo and Juliet" och äta choklad. Så DE SÅ!
Är även jävligt glad över att jag blir rik imorgon :D
Och på lördag blir det fest hos Olov! Mange kunde inte komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0