Dance in the dark

Haj haj. Har en massa att plugga just nu, alltså jämt nu, som jag inte orkar göra. Men min sten i magen växer några cm varje timme. Så kanske är bäst att ta tag i artiklarna, böckerna och själva tentan. Har TVÅ seminarium imorgon som man måste förbereda. Men egentligen vill jag bara skriva på tentan! Och ikväll ska vi på "box" i en timme, gött !!!


På tal om något annat. I Lördags firade vi Michaela som fyllde 21 år (igår dock). Jag, Emma, Josefin och Danielle följde inte med ut efteråt eftersom vi skulle plugga hela dagen igår. Vilket vi faktiskt också gjorde, hemma hos mig till och med.
Här är några bilder (De flesta är från frugan), klicka på de för att få de större:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0