Don´t forget me


Först och främst: Nya säsongen av "Glee" kan ta sig i röven! Sam är inte med längre så varför ens se på det?!

Har precis hämtat ett paket! Beställde "gold heat protection" från Matrix utgående collection. Den luktar typ melon och håret blir glansigt och jätte mjukt. De har slutat tillverka dessa så det var ganska svårt att hitta den, men kung som man är så...

Ett minus som jag precis insåg: Den luktar precis likadant som, ursäkta, min spya gjorde när jag drack vodka med melonjuice. Vad härligt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååååh det ville jag verkligen veta hihi! :) Men bra att du gillar den frugan!! :)

2011-09-21 @ 19:06:30
Postat av: johanna

hahaha :P

2011-09-21 @ 19:40:01
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0