Ett steg närmre fjortislooken

Josefin och jag hade tänkt att göra lösnaglar förra veckan men de hade stängt varenda gång vi kom dit. Men idag så hade de öppet, blev 370 kr fattigare och 10 naglar rikare. Hade ju naglar innan också faktiskt, och har fortfarande under gelén, men dessa är NÅGOT längre.

Problemet (som alltid ska finnas) i denna händelse är ju att jämt efter så insåg jag hur långa de var. Typ knövel långa, så jag gick hem och klippte + filade de. Vilket man INTE gör om man är normal. Fast jag har ju iallafall en ursäkt - onormal. Men har fixat de ännu mer nu så de ser bra ut. Har med andra ord filat mina naglar i säkert 45 min idag. Plus allt de gjorde där.

Ett annat problem är ju att det är otroligt svårt att skriva med touch (vill inte ens tänka hur det måste vara med vanliga knappar), datorn är också ett problem. Men det värsta är ju att skriva för hadn, mina anteckningar ser helt förj*vliga (förlåt min fru) ut !

Okej, det var väl dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad bra min fru :). Jag ska fila på det ojämna litegrann, och ta bort alla 15 lager med smink. Glöm inte att pussa mig god natt! <3

2011-09-05 @ 21:08:07
Postat av: johanna

Hihihi :D får göra det <3

2011-09-05 @ 22:12:16
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0