FREDAG !

Kan ju börja med att berätta att "Gnomeo and Juliet" var en av de mest värdelösa filmer jag någonsin sett. Verkligen dålig rakt igenom. Små trädgårdstomtar som blir kära i varandra men den ena är röd och den andra blå, vilket är förbjudet... Typ OH NOOO!

I natt har jag sovit skit dåligt, har varit så hungrig! Fråga mig inte varför jag inte gick upp och åt något.. Orkade inte. Sen har jag varit så ivrig över att se alla pengar på kontot, så har redan nu fixat allt till andra konton osv. Överambitiös människa här.

Jaja, nu blir det frukost följt av livsundersökning och shopping med Josefin, Michaela och Emma. Vi ska köpa present till lille Danielle också!

CIAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0