Idag ska man tydligen göra något vettigt.

Det känns ju helt underbart att vakna åtta, fyra timmars sömn. Och nu, trött som bara den, så måste man skriva på tentan. YEAY vilken dag!


Men här är några bilder från igår, bättre kommer senare, när Jossan har vaknat.


De som kom hem till mig igår, som inte känner mig, trodde att jag var en amerikan fanatiker pga allt detta + brickor och burkar. Sen säger de "Ja, men det är väl för att du är från Värmland, där har ju alla såna där raggarbilar med Amerikanska flaggan och grejer på!".


EHM ett: jag är ingen raggare, alla har inte raggarbilar i Värmland. Två: jag fick stolen i present av mina kära Dankje och frugan. TRE: det råkade bara bli så just denna veckan!

Min nya, impulsköpta parfym. Så sjukt god!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0