Ingen vill vara med mig :(


Åh nej, har jag problem eller?
Ikväll ska vi ha myskväll hos mig men Emma kanske inte kommer för att jag är sjuk. Det är ganska kul när folk ringer och säger så, men hon sa ju iallafall att det inte var personligt. Själv fick jag veta imorse att Danielle antagligen smittat mig. Jag visste väl att kramar skadar! Födelsedagskramen gav mig snor.

Vi har iallafall varit i flygstaden nu, hittade ingen spegel! Den fanns inte kvar, så får väl gå omkring så här ett tag till då. Hittade iallafall tusen andra saker som vanligt. Typ sånt jag aldrig orkat köpa: slickepott, sängförvaring, rivjärn, gröna linser, frank dandy trosor (Brandworld) osv osv.
Har tom städat lägenheten nu för att det skulle bli fint med allt det nya.

Nej men detta var ju intressant. Ska packa in håret nu (låter helt fel) för imorgon blir det klippning, vet inte ens om de tvättar det på HH. Tänkte klippa axellångt... nästa gång. Vågar verkligen inte just nu, man blir för bekväm. För axellångt eller snelugg innebär plattång --> inte bra.

Amen ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0