McKinley, det är du och jag.

Har nog inte berättat vad jag gjorde dagen innan Värmland?
Jo jag köpte ju en TILL vinterjacka.
Jackoman som man är så blir det lätt så när man blir kär.
Tänkte köpa denna förra året men köpte ju en knall blå altitude 8848 istället.
Men som sagt... jag älskar kläder.

Är iallafall nöjd för ett tag. Typ tills jag blir gravid och inte kan ha den nya längre.
För den blåa är för stor så borde nog få plats med en stor mage under den.

Höll på att städa lite och var tvungen att testa jackan. Så här är den.. eller rättare sagt. Här är jag i den.

Fin bild va...

Ska gå till Eurostop med Emma och Frugan och köpa en spegel nu! LÅÅÅN IDAG VET NI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0