OMG vilken business woman jag är då


Har sålt tre av alla mina miljoner jackor, skickade iväg de efter frisören. Har även sålt en massa böcker. Så hallå? Någon som vill jobba på mitt företag eller? Om några år...

På tal om något helt annat så har jag äntligen fått ut linserna (vilket var sjukt svårt med långa naglar) och Josefin har fått vara personlig assistent åt mig idag. I skolan såg jag bara folks konturer och lite svagt av ansiktena, känner mig verkligen blind.

Och hos frisören gick det bra, hon pratade lika mycket som vissa av mina kompisar gör. Utan stopp med andra ord. Och på fredag ska jag tillbaka för att tona skiten (Skit är faktiskt inte så fult).

Men annars då? Seminariet gick bra, var mer en workshop så man gjorde bara en massa övningar. Ex. komma på vad man kan göra med en adventsljusstake (koppel, bh för hängbröst, cykellås osv.).
Hemvägen var en överlevnadskurs, det är typ storm och regn så det var lite svårt med paraply men det går inte heller att stänga paraplyet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0