Sista chansen nu!

(Jag skulle behöva ett par glasögon nu när man är förkyld, men får vara blind istället. Lika bra det.)

...Ni vet den där känslan när man vaknar och hela näsan vill dö?
Så vaknade jag imorse.
Drömde sjukt konstigt också. Först om en hemlöskatt som sprang efter mig och jamade. Och då kom det undertexter så jag förstod vad han sa. Sedan grinade jag över att pappa stod utanför en buss och skrek på Daniel. Och Daniel var ju tvungen att krama pappa, men då åkte bussen och jag bara skrek att han skulle stanna för att han skulle med.

Har jag hemlängtan eller?

Annar så har vi precis blivit färdiga i skolan iallafall och nu blir det bibblan, stan och flygstaden. För idag ska vi bli med spegel! Kanske kan se helt okej ut snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0