Träningsvärk del 2


Vaknade med en ännu värre träningsvärk än i går morse.
Och helt ärligt det känns hemskt! Det gör ont ÖVERALLT så fort man rör på sig. (tom när man hostar).
Så den som tappar bort mig på kåren ikväll kan ju leta efter någon som kör robotdansen, det är förmodligen jag (och troligtvis Josefin). Eller jag vet inte ens om det går, kanske får stå still!

På tal  om något helt annat så hade vi två seminarier igår och vi brukar vara 12 personer + lärare. Gissa hur många vi var? TRE! Emma, Jossan och jag + lärare. Men det var ju bra på sina sätt, man kunde prata och diskutera lättare plus om allt annat också.

Vad händer idag då? JO Oscar (hustomten på mitt förra boende) kommer till oss båda för att borra upp speglarna! Vi behöver en man i detta läge (har man en borr eller? Nej) och det bjuds på go fika. Vi kör på det säkra kortet = en hel vägg efteråt, är inte helt redo för att betala en ny vägg.

Och klockan tolv ska vi på "core", hur skall detta gå? Kanske får bäras ut med bår!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tror jag dör vilken bild xD. Snor den :)

2011-09-28 @ 12:01:08
Postat av: johanna

take it :D

2011-09-28 @ 12:39:02
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0