Träningsvärk från helvete

ÅÅÅH så var det träningsvärk i hela kroppen!
Box passet (boxning, slag, sparkar osv.) igår var ju rena döden för mig och Josefin. Jag vet inte hur många gånger jag sa "Jag orkar inte mer, jag vill döööö!". Det kändes som att man bara skulle kunnat ramla ihop där på golvet mellan alla.

En utav övningarna som man fick som straff då man inte rörde på sig då det var "paus":
90 grader mot väggen samtidigt som den andra gjorde dips med armarna och typ all tyngd på dina ben. Mina ben skakade som att de grät hysteriskt när Josefin hängde över mig.

Resultat: Skakis, till och med skakis idag. Ont i hela kroppen. Men detta är ju ett tecken på att det gav något. Det är ju gött!

Blir det igen? JA! Box den 10 oktober, då vi (ja, båda två) åker bort i början av nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0